moamariaolsson

2013-07-28
21:08:15

Min enkla historia
Hej!, hur kul är det att skriva HEJ hela tiden?. Tillslut kommer ju alla att förvänta sig att man ska skriva hej och inte typ tja eller tjenare i lådan. Haha jag vet inte riktigt vad som fick mig att tänka på det men jag stör mig bara på det. Så nu börjar jag om på inlägget.
 
Katt! hur ä d? Nu ska jag berätta min fina historia som hände för bara en kvart sen. Jag och Saga gick ut och skulle mata våra kaniner(muffins och smulan). Då valde vi att ta in dom en sväng vilket vi aldrig gör annars. Det här var då fel dag att välja detta på. 
 
det började såhär:
 
och det slutade såhär: Hon bajsade och kissade i MIN säng!!!
 
 
 
Hoppas ni får en bättre kväll en jag som måste tvätta...
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: