moamariaolsson

2013-07-30
14:15:28

Liseberg + Match + Födelsedag
 
Tjenare!, dålig uppdatering igår men jag har faktiskt en anledning. Igår vid tio tiden tog jag, mina syskon, och min morbror med familj tåget mot Göteborg för en hel dag på liseberg och sedan till matchen mellan Öis och Hammarby på gamla/nya ullevi. Min morbror hejar på Hammarby och därför gör väl jag också det. Kan inte direkt några spelare men jag ska lära mig, och nu har jag ju sett dom också så det kan ju vara en fördel. Som tur va vann Hammarby med 3-0 efter snygga mål och en målvakt utvisad i Öis efter bara 45sek. Det var en helt fantastisk och rolig dag med nånga fina minnen.
 
 
 
 
Idag är det också min bästa systers födelsedag!! Grattis på 13-årsdagen Saga! Man fyller ju bara 13 år en gång, det gör man ju egentligen med alla år men men jag tänkte iallafall lägga upp ett litet fint kort min sötaste!, ha en bra dag!♥
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: