moamariaolsson

2013-07-28
13:55:37

Hejhej säger jag som alltid vaknar först
Hejhej, jag vaknade runt 12 och när jag satte mig upp så var det helt tyst. Som vanligt så var det bara jag som var vaken. Jag kollade lite instagram och facebook till ca halv ett och sen orkade jag bara inte vänta mer. Jag gick inte på toaletten och gjorde mig iordning, täppte ur luften ur min madrass och vek ihop filten. När allt var klart skickade jag sms till Amal och Bella att jag inte ville väcka dom och att jag inte orkade vänta mer så att jg cyklade hemmåt. Jag har fortafarande inte fått något svar så jag antar att dom fortfarande sover.
 
Nu ska jag fixa lite snyggare på bloggen, profilen bla och lite småttochgott.Här kommer lite bilder från igår, Ha d bra!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: